RUNDT BORDET drives av Nina Schjeide, Hanne Buxrud og Nadin Martinuzzi.
Hanne og Nadin drifter vårt Studio, hvor vi spesialiserer oss på matfotografi, styling, oppskriftsutvikling og innholdsproduksjon. Vi skaper alt fra stemningsfulle kokebøker til kommersielle kampanjer – og lever for å fortelle historier gjennom mat og bilder. Studioet er hjertet i virksomheten vår, hvor vi jobber hver dag. Det er også et samlingspunkt for kurs, jubileer, salonger og fester, både for private og kommersielle arrangementer.
I tillegg til studioarbeidet driver Nina og Nadin middagskonseptet Rundt Bordet – unike, tematiske middager som arrangeres med ujevne mellomrom. Disse middagene er noe helt spesielt: Vi inviterer deg til å delta i en kuratert samtale ledet av Nina, mens Nadin sørger for mat og drikke. Middagene holdes i vårt studio eller i private hjem. Les mer under Middager.


Enten du er interessert i vårt studioarbeid, ønsker å delta på en middag, vil leie studioet vårt, eller er nysgjerrig, er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss!
På utkikk etter å leie et originalt og sjarmerende lokale til matkurs, konfirmasjon, bursdag, slektstreff, surprise for en venn eller til sommerfest er kansje lokalet vårt noe for dere?
Etter snart tre år med drift og hyggelige erfaringer med kurs og fester arrangert av oss i Rundt Bordet studio, har vi funnet ut at vi vil åpne for mer utleie til privat- og jobbarrangementer.
Vi holder til i en stor hage i den gamle telefonsentralen i Frognerseterveien 23.
Vi har fullt utstyrt kjøkken, dekketøy, glass, vaser, bord, stoler, og ellers det aller meste som trengs.
Det er mulig å lage maten selv eller grille i hagen. Vi er ellers ganske gode på tips og råd til egnede menyer, cateringselskaper og flinke kokker.
Vi leier (fremdeles) ut studio til film-eller fotoopptak.
Kontaktinfo til Hanne eller Nadin finner dere på https://rundtbordet.no/studio
...
#Vår i Tavernelle #toscana, workaway, matsak for @matogvin med @marco_klee_fallani_artist og @ninaschjeide @nina_schjeide_pictures @nadinelisabeth @rundt_bordet
...
A tavola non si invecchia.
“I ate his liver with some fava beans and a nice Chianti.”
Lang, stappmett lunsj hos Buca di Sant’Antonio, en av Luccas eldste restauranter. Her lages pastaen for hånd, og det merkes. Alt smaker som om noen har brukt tid. God tid.
Om du vil oppleve det ekte toskanske kjøkkenet, er dette stedet å prøve.
Nadin og jeg er skjønt enig om at vi liker det ujålete.
Prøv insalata di fave, baccellone, filetti di acciughe, om det står på menyen når du er der. Hvis ikke, stol på kokken. Veldig godt!
...